zondag 31 augustus 2014

Bedankje

Via Wil kregen we onderstaand bedankje binnen van een van de Ironlady's:


Lieve mensen van de Water Sport Vereniging,
 
Vanmiddag komen mijn kleindochters een ‘stukje van Wil, Hanny en oma Elly’ opeten! Zij (en ik natuurlijk ook) vonden het chocolade schilderij wel heel bijzonder.
Jullie deden en doen dus ook hen een groot plezier.
 
Het is gewoon een superleuke verrassing die jullie mij cadeau doen. En dan bedoel ik niet alleen de chocolade trofee maar ook de belangstelling die jullie hebben voor onze fietsende kilometers.
Het begon natuurlijk al bij de start op 5 augustus j.l.. Zo aardig en attent Wim, dat jij daar was (met camera) om ons een goede fietstocht te wensen. De belangstelling daarna voor onze fietsende belevenissen is gewoon fijn.
Mijn vriendinnen boffen dat zij met jullie bij zo’n gezellige, belangstellende, sportieve, attente en aardige vereniging horen.
En dat ik daar dan ook van mee mag genieten, is voor mij wel heel bijzonder. Dank jullie wel!
Ik heb geen boot, schip, vlot of iets dat rondvaart over de Lek. Mijn contacten met de vereniging blijven daardoor beperkt. Maar via Wil en Hanny en het meevaren, ben ik hopelijk toch niet helemaal uit beeld.
Ik zeg dus gewoon tot ziens. En nogmaals mijn hartelijke dank voor de onvergetelijke attentie. De foto ervan blijft natuurlijk wel bewaard.
 
Hartelijke groeten, Elly
 

Wij vinden het fijn dat dit kleine gebaar van onze leden zo gewaardeerd wordt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten